Hoe werkt het?

Op het moment dat je een probleem hebt neem je telefonisch contact op. Aan de telefoon krijg je een sessiecode waarmee wij toegang krijgen tot jouw computer zodat we kunnen zien welk probleem zich voordoet, je download dit bestand en opent het op het apparaat in kwestie.

Zo kunnen we je zo snel mogelijk weer op weg helpen.

Support

Krijg hulp op afstand. Geef hierboven de sessiecode in die u van onze medewerker heeft gekregen.

Zodra de download is voltooid opent u het bestand, hiermee krijgt onze medewerker toegang tot uw computer. Dit kunt u op elk moment afbreken.

Veelgestelde vragen

We hebben toegang tot wij of jijzelf de verbinding verbreken, u kunt dit eenvoudig zien aan een balk bovenin uw scherm.

Normaliter verbreken wij de verbinding aan het einde van het gesprek, tenzij we anders aangeven, dit geven we duidelijk aan.

Met onze hulp op afstand kunnen we beter zien welke foutmelding je krijgt in onze applicatie(s) of koppelingen met onze applicaties.

Zo kunnen we sneller anticiperen en eventuele fouten zo snel mogelijk herstellen.

Wij maken gebruik van de diensten van ISLOnline, kijk voor de voorwaarden op: de website van ISLOnline